باباش و دخترش

خرید بک لینک

میدونی دخترم ما صرفاً برای یک ارتباط و یک ازدواج و یک کار به این جهان نیومدیم، اگر توی کارت شکست خوردی شاید قراره کار دیگهای رو شروع کنی و تو به یک "اقتدار" نیاز داری تا بفهمی که من چه کاری رو باید توی این جهان انجام بدم؟ اگر در رابطهای شکست خوردی شاید تو خیلی چیزها رو باید در درونِ خودت ببینی، شاید این رابطه به تو یک سیلی بزنه و این سیلی تو رو پرتاب کنه روی پلهای که "پلهی رشدِ" تو بشه ...

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 12:02

سلام دخترخوشگلم ، میدونی عزیز بابا هیچ چیز ثابتی تو زندگی وجود ندارد ، نه سختیها و ناراحتیها دائمی هستند و نه شادی و راحتی همیشگیه ، اگی اوضاع بر وفق مرادت هست و همه چی خوب پیش میره ، به خودت غرّه نشو ، خدا رو شاکر باش اما یادت باشه الزامن این ایام و این حال خوش دوام نخواهد داشت ، اگر هم شرایط میزون نیست و احساس خفگی میکنی و برنامه هات درست پیش نمیره ، غصه نخور و نگران نباش ، چرا که این وضع هم دوام نخواهد داشت و این ایام به سر خواهد آمد ...بقول حضرت حافظ :دورِ گردون گر دو روزی بر مرادِ ما نرفتدائماً یکسان نباشد حالِ دوران غم مخورپ.ن: یاد سالهای پیش همین ایام افتادم ، یه روز پاییزی و باران ، اطراف لواسان به سمت فشم میرفتم و تبسّم من ، وه که چه دل انگیز بود حال و هوای اون روزها ... باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 12:02

صفحه بندی