میدونی دخترم ما صرفاً برای یک ارتباط و یک ازدواج و یک کار به این جهان نیومدیم، اگر توی کارت شکست خوردی شاید قراره کار دیگهای رو شروع کنی و تو به یک "اقتدار" نیاز داری تا بفهمی که من چه کاری رو باید توی این جهان انجام بدم؟ اگر در رابطهای شکست خوردی شاید تو خیلی چیزها رو باید در درونِ خودت ببینی، شاید این رابطه به تو یک سیلی بزنه و این سیلی تو رو پرتاب کنه روی پلهای که "پلهی رشدِ" تو بشه ...
باباش و دخترش...ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 12:02
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت: 12:02